Saturday, August 27, 2011

???;0

totally i taktau na cakap apew ??
oke fine ,firstly ak na ucapkan selamat hari raya dkat kawankawan yg saya sayang sangat2 ,terutamanya jue ,alya ,ika ,danny ,amir :p ..selamat hari raya sayang ..maaf zahir dan batin ,i banyak buad silap kat youyou all ..i na kiss korang ,hugg korang ..maybe yg terakhir right ??
i love you so much my friend ;D

dan saya tak lupa jugak kat kawan kelas2 saya ,amirasyafiqah ,sheryna ,fateyn bieber ,alifah dan semuanya .maybe saya ad banyak buad silap kat korang sume right ?/selama ape yg kita gado2 ,kat bustop n lain2 ,wani dahtanak ingat lgy bnde2 yg lepas k,kita lupekan ..hoho .. lgypun kat kelas perangai aku huhuhu ,,susah nak terangkan :Pmengalahkan lelaki  kannkankan ..hahaha
 maafkan lah yekk ..
btw  duet raya ..jgn lupe ..hee