Sunday, September 11, 2011

open houseee :0

semalam saya ,qyla ,jue dan lya pergy rumah2 yg buad openhouse,
rumah tingkat saya,
rumah ira
rumah nad
dan rumah danny
tapi semalam langsung ta bestt ,
rasa ta happy,
kat tingkat 13,jue malu2 harimau ,haha
sebab ada si pujaan hatii ,haha
itu je yang lawakk ,
then kitaorang rasa kitaorang dah kenyang ,kitaorang pergy openhouse rumah ira,
makan makanmakan then kitaorang nak pergy umah nad ,tapi nad kata pukul lima ,kitaorang lepak bustop
sekejap ,pukul lima kitaorang pergy umah nad ,tapi  alya ta join tu sedihh tuh.sampai umah nad pulak,nad takde ..
kitaorang  masuk umah nad ,lagy sekali kitaorang nyusahkan orang ,then nad n the geng adil dah sampai ,lagysekali kitaorang macamdipandang hina sangat depan dyeorangg
dyeorang berbisik2 mengumpat kami ber3 ,takpe ..kitaorang sabar ,
then dah pkul 5;30 ,gy umah danny
kitaorang naik teksii ,then dahsampai kasturi ,kitaorang tgk umah danny ramai gilerr
kitaorang taknmpak danny lgsung then kak dian trus pgyyl kitaorang msukk..
kitaorang msuk danny pun dahtakde,lgy sekali kitaorang tasa mcm menyusahhkan ,kitaorang masuk umah uh macam orang asing ,saya text danny kata yg kitaorang dah sampai  ,dye boleh pulak kayta dye kat bawah ,5minit kemudian uh kitaorang just makan kuihh jeh ,kitaorang pun cakap kitaorang nak blahh
k.dean pun kata yg korang takjamah apepun dan cepatnya balikk
sorryk.dean,tadapatnakjamah ape2
then keluar je si danny baru muncull ,jue pagyl saya ,saya sajesaje je buad2 taknmpakk
then dye tanye kenapa sekejap sanagt balik ,saya dgn alasan pun jawab ,kitaorang banyak lgy invite openhousee
sedangkan danny tahu tu alasann
sumpah ,memang bru pertamakalinya kitaorang pergy openhouse umah taksampai bapeminitt
then kitaorang sume pun dahtawarhatiii
sabarjelahh