Monday, October 17, 2011

Kisah Hidup Saya Dan Si diadia :)

HI ! MY dear dear sekaliann :)
 wanie wawa here :')

firstyly ,saya seorang yang agakagak friendly lahh jugak ,btw i'm nott choossy oke ?
banyak wani nak cerita dekat awakawak dan awak tauu,
 cer pasal saya dulu yee ?

btw hidup saaya memang selalu ditimpa masalah ,as usuaaly lah sayang ,
manusia semuanya ad masalh .
my parent ?ouhh ..macam taknak cer pulak ,hmm,its very unluccky
 who me ?
why me ?
haha ..do i do a wrong dear ?
haha ,kesian kan saya ni ? bak kata si dia
ad makbapak macam dah takde makbapak
haha ,takpe ,saya dah biase tauuu
saya taktau nak buad ape lggy hanya mampu versabarr
haha
oke ,enough about my family ,
i really canoot storyy

my friend that i lovee :")
 miawwwww !
u ada kawan ?
eh ,mestilah ,semua manusia ad kawan right ??haha ..tapi i rasa i ad kawan just unlyy 3 orang je ,yang lain hm ,kenapa dyeorang sgup makan kawan ?
uhh !merepekk :)

hahaha ,btw ni nama kawankawan i :)
 alya hanim azli
 juejuehaidah jumaat
danielfikri fauzi
am azmi :)

i ada kategerikan dyeorang tau
alya as a my heart ,
jue my love
danny my sbegin story
am my workk :)

haha ,saya dgn alya ?kami selalu bermanjamanja dgn bersamasama ,was a very happy :)
dialah pelengkap kami tau ,btw saya paling taksuke dye mengajukk
macam harimauu youuu
haha ,i pun takut tau ,
alya ni memang geddikgedik asli ,i like tauu
takmacam orang tuhh yang aagak hipokrit ,uhh sorry ,i memang taksuke

jue pulak ,haha dye tuhh gelak je tau ,saya suke kawan dgn dia sebab dye funny funny sangatt
dye tuhh if saya menangis depan dia pun maacam dye takde perassaan
haha
danny pulak ?wohah,kami memang kawan rapat ,tapi ad orang tuhh pulak yang dengki kami kawan?err .do i care ?
haha ,dye pendengar setia masalah saya tau ,kadang2 saya suke kawan dgn dia ,dan kadang2 dye uh memamng suke buat orang marahh
sakithatiii " :"
haha ,buet saya takamik hati sanagt ,dye ad hidup dye sendyry ,
eh danny ?jgn lupe buat ape yag saya cakap eak ?hhaha
oke fine ,dye takkan bacaa :)
 am pulak ?dye ni pun kadabg2 caring jugak ,i suke lah kawan dgn dia :)

kawan ?haha ingat bile aku dah takde nty jangan lupe jage dieri elokelok tau ,
teriimakasihh kawann :)
luvveyouu fucker damn much <3



PASAL SI DIA SI DIA DIA YANG SAYA SAYANG :)