Monday, December 19, 2011

its hard to forget someone especially FRIEND

 
DEAR BRAIN ,
sorry for overloading you with thoughts of him'
DEAR TUMMY ,
sorry for all the  butterflies
DEAR PILLOW
.sorry for all the tears
DEAR HEART .
sorry for all the damage :(

  i try to forget you 
i try do not remember you again
dulu kau cakap aku dah berubah lah anything else lah tapi sekarang sape yang berubah ?pfft  
aku takpaham dengan kau lah !
aku cuba nak paham kau nak tau masalah kau .shareshare cerita tapi macam ni kan kau ?
aku akan ingat ape yang kau pernah cakap MAN !
kau selalu kata aku cakap tak serupa bikin ,
cakap je tapi tak buad ?
kita tenguk sape yang cakap tak serupa bikin oke ?
haihhh kau cakap aku sombong  sebab aku tak reply mesej kau .
aku dah reply tapi kau pulak yang tak rely .ngeehhhhh 
sumpah aku menyesal tolong kau dapatkan dye ,aku menyesal tolong kau lah sengal !
yup .baru aku sedar sekarang yang aku lah manusia yang paling bodoh kenal kau !
dan baru aku sedar sekarang yang kau gunakan aku selama ni !
THANK YOU VERY MUCH !
mulai sekarang aku akan benci kau kawan !
aku tau kau takkan bace
cukuplah sekali kawan :/