Saturday, November 24, 2012

Thank Youuuu usu :)

Ehem ehem . see my left and my right __'. k Line clear . HAHA .
Assalamualaikum and selamat maghrib . HAHA . maghrib yeah .Awak yang baca ni dah solat belum ?guys . SOLAT ITU WAJIB , tanpa solat runtuhlah tiang kita . *CERAMAH* haha 
Alhamdullilah saya sempat menunaikan kewajipan saya sebagai islam . eceh ayat . Bukan nak show off tapi sekadar memberi nasihat . Well , See my title ha ? Last night i'm going to jusco bukit indah . dengan red afrina and usu family .Rayyannnnnnn so cuteee !Comel macam mama dia . HAHA .usu kembang sikit " HEHE . joke --" dalam pukul 4 usu baru datang amik kitaorang . Lama tau kami tunggu . so sad :( .TSSK TSSK .
then baru kitaorang gerak . Dan uncle su sibuk bertanyakan tengtang jalan manakah yang hendak dituju . well  saya memang taktau so saya hanya mendengar sahaja . 
 akhirnyaaa akhirnyaaa kami sampai . 
saya pun ikut lah diorang kemana diorang mahu pergi and berjalan jalan jalan dan jalannnnnnnnn *uncle su the leader perjalanan . tibatiba kitaorang makan stonegrill . hm saya pun order jelah mana yang nampak depan mata . Uncle su kata tak boleh atas 10 ringggit . Well saya tak kisah. HAHA annoying me ,
Uncle su pulak menggelarkan saya seorang bibik ? Erggghhh . bibik tak bergaji  . kesian sayaaa .
dan membuat saya macam bibik tapi takpe saya memang suka dengan baby ,Kan ayyan ?*CUTE* haha
then usu ajak pergi beli durian puff tapi harituh aiskrim nya takde so kitaorang makan durian puff je . NASIB BAIK SEDAP .well usu memang suka makan . heeehe like me :) 

btw thankyouu usu sebab belanja kami lainkali boleh belanja lagi :* HAHA .

this is durian puff . NICE AND good :) THANKYOUUUU USU :)