Saturday, December 1, 2012

Being Humble . That's Me .

Assalamualaikum Reader . Guys . I TIRED RIGHT NOW ! *mukamarah * hehe
baru balik dari restoran SAUJANA , with rakanrakan sekerja my maklang . banyak betul makanan .nasib baik tak dipaksa untuk makan semuanya . ohmygodd . GEMUK lagi lah saya ni . No i want diet . DIETTTT ! HAHA .Err annoying me .Yeah ,Awak yang cute . nampak tak title saya ? Saya seorang yang merendah diri ?Hmmm i dont know . tapi saya tak riak . saya tak bangga . saya bersykur apa yang tuhan bagi . thankful Allah , Saya ingin menjadi diri saya . sentiasa happy . ceria .and no more tears . YEAH ,
sekarang saya tengah menunggu keputusan pmr . Guys i really nervous . doakan saya . Ya ALLAH . kau berikanlah keputusan yang baik . AMIN . that all i want update . thank:)



                                HUMBLE .


IM TIRED BEING HIPOKRIT . just be myself . bersyukur apa yang diberi .
THANKFUL .