Wednesday, December 5, 2012

DUHAI HATI .

assalamualaikum *sadface*harini  saya baru teringat tentang sebuah kehidupan . yeah in life .im know saya ni tak sempurna macam semua orang but i try untuk jadi diri saya . pada pukul 12 am . hati saya terdetik untuk membuka suatu kisah tentang my life . YA ALLAH . aku telah banyak melakukan kesilapan . hinanya aku depanmu .aku rasa macam nak menangis bila aku pikirbalik dosa dosa aku yang aku telah buat . takkira lah besar atau kecik . tapi hakikat nya the sadmoment 2012 . aku kene tuduh  ye aku kene tuduh . time tuh hati aku sebak sangat sebak bila memikirkan semua ini . sangup mira yani and the geng tuduh aku ? and mira the believe person yang aku percaya sanggup palau aku . sebab diorang tuduh aku curi duit yani . guys ..STOLEN OR CURI *time tuh aku dah takdesiapa nak kongsi masalah aku . totally not . dan aku biarkan dorang terus hina aku caci aku . sebab aku tau orang yang betul takkan takut / aku anggap ini dugaan .aku terus menangis sendirian tanpa diorang dengar tangisan aku . aku cuba untuk kuat . ye aku cuba untuk tersenyum depan diorang . percayalah  aku takkan pernah buat benda bodoh macam tu . tapi biarlah diorang   . mulut orang , siapa lah aku . dan benda itu berlalu macam angin yang terus mencari jalan .


this is amirah syafiqah . walaupun diorang tak mintak maaf kat aku but aku tetap maaafkan korang . dan mira yang tengah membaca ni ? tolong aku kay ?aku nak mintak maaf at korang selama ni yang kita kawan . and yani jugak ?manusia boleh berubah kan / advice dia kay ?seriously . aku iklhlas . and maafkan aku kay ? i hope . there no more friendship but still friend . iloveyouu all :)