Wednesday, February 13, 2013

not believed .

*fuhhhfuhhhfuhh *tiuphabuk ,kay lama tak update blogg ni sebab nya busy ? busy lah jugak *uglyface* title harini adalah ... you see mmy title ha ? its about a boy . ye lelaki .. aku kenal budak lelaki ni .dekat bbm contact . and he ping me and i pin back ,first day kitaorang mmengenal kan diri satu sama lain . second day he still text me and kalini dia pandai nak cakap sayangsayang dan tibatiba aku mula senang dengan kehadiran dia . aku mula suka berkawan dengan dia . bila dia tak text aku aku tiba tiba rasa sunyi . sepi .keseorangan . all inside my heart right now . dia memamng cute kawan aku pun kata cute .hari ketiga dia mengajuk dengan aku . dia kata dia jeles sebab aku dengan lelaki lain . dan esoknya dia mengaku dekat aku yang dia sayang aku sebagai crush ?tapi aku tak balas . aku still contact dia dan dia mmacam biasalah ayat manis dia tapi aku cuba tenangkan diri aku . dan aku mula sedar yang dia tak patutnya bagi harapan mmacamtuh je , so aku cakap dengan dia yang jangan kacau aku lagi , stop bbm aku . dia punya lah merayu tapi esoknya dp dia sudah tukar perempuan lain . and apa maksudnyaa kan ? so dia playboyyyyyy ! ya allah . aku taktau macamana tapi ak rasa sedih sangat . aku cuba kuatkan hati sabar wani ada mhikah benda ni berlaku .mulai sekarang aku takkan percaya lagi kau syafieq . A HOT PLAYBOY ?hm fuckyouuuuu !