Wednesday, March 20, 2013

assalamualaikum pembuka bicara bagi semua.lama tak update blogg ni. *tiup* kehidupan aku bagai tak bermakna. taktaukenapa tapi hati ni bagaikan kesepian yang sudahlama tertinggal di satu tempat yangkosong.*tanya hat* wahai hati , kenapa rasakan diri ini bagai tak bermakna? didepan komputer ii aku taktaukenapa airmata aku sedang menitis satu ttitik demi satu titik. aku mengaharapkan kehidupan yang sempurna seperti kawan aku . apakan daya . Tuhan maha adil. lagi maha penyayang. aku menganggap dunia aku hidup aku sebagai satu cabaran, akuperlu tabah menghadapi dunia ini.kuatkan lah wahai hati. 
hidupaku bermula dengan tanpa kasih sayang. walhal aku memerlukan nya. aku memerlukanya sebagai dalam kehidupan .keluarga ? ya allah aku bersyukur kerana mendapat keluarga yang lengkap tetapi apakan daya adakah ini sebagai hidup cabaran aku ?perit. sakit.payah untuk aku terima 
kawan ? aku menganggap seorang itu kawan aku tetapi dia ..menganggap aku macam kuli dia? ya allah. aku perlukan seseorang kawan yang boleh dipercayai. aku perlukan itu. hati aku memerlukan nya. 
*tangisan* AKU MEMOHON PADAMU .