Wednesday, December 28, 2011

2012 become come

apa khabar korang semua ?hi hm aku dah sampai kl dan aku dah jumpe kawankawan aku .and aku tak jumpe lagy v .alyaa kate dye nak jumpe v .so how ? oke .aku taknak tipu tapi memang aku rindu v jugak .rindu sesangatsangad .lagylagy mamat sengal tuh .k .aku memang silap kata tapi hm dye memang terasa kot .entah .alya dengan danny ?terputus macam tuh jee .alya so very sad !sabar alya nanty aku tolong kau eh .
jue ?dye dengan am terputus sekejap ada masalah tertentu kot .tapi semoga bahagia beb .
aku memang kesal apa yang aku buad kat kau ,apa yang aku cakap dekat kau tapi ada sebab .oke aku tau kau takn paham .
tapi aku nak sangat kau paham weyh .
haihh 
just satu je aku nak cakap kat kau .
apa yang kau pernah cakap dekat aku aku ingat weyh dan kau pun same .
dan apa yang aku cakap selama ni aku akan buad tapi kalau tak buad bersebab !
k rindu kau <3