Sunday, November 18, 2012

Bermula langkah dari bawah, tak semestinya kita dari bawah ^-^

Assalamualaikum Blogger ? Dah berapa lama saya tak update blog . Well , i think no one to read right ?it supposed to be YEAH . . But saya tulis blogg ni because i'm feel empty . WHY ? hmm . teringin nak ada seseorang yang menjadi peneman setia saya tapi saya tak suka bercerita . Jiwa saya kosong . Hati saya ... Apatah lagi . sebelum ni mesti ayatayat saya di blogg agak childish . but itu wani yang dulu . alhamdullilah saya sudah boleh memikir mana yang matang . but sometimes macam dulu . Guys ? nampak tak title blog saya ? Saya terbaca ayat tuh di satu facebook seseorang .. Ayat tu buat saya terpikir pikir . what the mean ? can you explain ? saya bukan jenis macam tuh . saya teringin nak mula dari bawah tapi i cant do it .Why Wani ? I Feel like to scream . Arghhhhhhh !