Sunday, November 18, 2012

I am teacher :/

Syukur Alhamdullillah . tuhan masih sayangkan saya . Asalamualaikum and selamat pagi islam :) Hari ini kerja saya sudah bermula menjadi seorang guru yang mengajar budak 6 tahun membaca . memang mudah untuk mengajar tapi susah untuk menjaga , ibaratkan seorang macam jaga sepuluh orang . Tapi nak buat macam mana kan . dah itu tanggungjawab saya . Kadangkadang budak memang mengembirakan hati kita tapi kadak]ngkadang dia buat kita terpaksa keluarkan amarah di hati , *HENTAK KEPALA* cont .
kerja saya setiap hari . tapi sabtu dengan ahad hari relax saya . BERMULA 10 PAGI - 2 PTG sahaja . siapa siapa yang nak menghantarkan adik adik or anak anak dia olehlah rujuk saya . HARGA saya tak amik terlalu mahal . seminggu hanya 50 ringgit sahaja , disediakan buku * PROMOTE * haha . thanks siapa yang membaca :) . 




ASSALAMUALAIKUM :*