Wednesday, November 21, 2012

rahsia di hati :)

Ehem ehem . *test suara * haha . Assalamualaikum blogger :) Sekarang dah pagi . no night and no wish .apa yang saya merepek ? saya nak post sesuatu . Awak nampak tak title saya ? alah . tenguk title saya cepat *cakap sendiri .
Start . RAHSIA ? semua manusia mempunyai rahsia kan ? dan bukan semua rahsia kita boleh bercerita dengan kawan kita . walaupun kawan baik . macam tuhlah jugak saya . tapi saya tak beberapa suka cerita rahsia saya sebab well , manusia sekarang tak boleh dipercayai #evil laugh .tapi kadang kadang kita akan rasa depressed . rasa tak tenang . rasa ada benda je yang kita perlu luahkan . tapi apakan daya . human not being human anymore .selagi kita yang tak cerita masalah kita selagi tulah rahsia di hati tiada siapa yang tau .
Kadangkadang bila kita mengharapkan dia untuk menjadi pendengar kita . memberi nasihat kat kita tapi harapan tu berlalu macam angin . bukan dia yang patut kita harapkan . 

itu saja dari saya . hanya meluahkan apa yang terbuku ,



ASSALAMUALAIUM :)