Tuesday, November 20, 2012

tabahlah hati sabar itu indah .

jam menunjukkan sudah pukul 3:30 pagi .dan saya tak boleh tidur . Wahai Mata ,kenapa awak taktutup ni ?*merepek* kesejukan sudah menyelebungi diri saya #cough .Hacccccccccccummmm ! See, i cough . haha .

i can spend my life holding on or i can show that idiot who broke my heart what he missing ,
saya taktau apa yang saya lakukan skarang ni . saya selesa tinggal di jb . tiada masalah yang dulu mengejar saya . tapi saya rasa seperti masa berlalu hanya sepintas lalu , saya taknak . ye saya taknak masalah itu mengejar saya . please stop it dream .saya takut saya tak boleh nak tahan segala masalah ini semua . how pity me :/  see my title ? saya ambil dari status kawan saya ,awak kenal tak ? alah yang comel tuh *aww . #gedik .nama dia danny , haha , k not important . INSYAALLAH . SELAGI SAYA MAMPU UNTUK BERSABAR SAYA BERSABAR .

 GOODNIGHT ASALAMUALAIKUM :)